ayyyyyyyy

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

idk lmao

Storyboard Text

  • PIp stands and contmplates life at the graveyard. He talks about what happened and what could have happened.
  • Well i totally wasnt just harrased by an escaped convict and told to steal for him
  • DO YOU KNOW WHAT TIME IT IS WHAT WERE YOU DOING OUT SO LATE
  • OH NO! They found out i helped those convicts theyre gonna beat me up
  • PIp-"I had never parted from him before, and what with my feelings and what with soap-suds, I could at first see no stars from the chaise-cart. But they twinkled out one by one, without throwing any light on the questions why on earth I was going to play at Miss Havisham's, and what on earth I was expected to play at"
  • it looks like its full of dust and spiders...
  • ...dont forget the WEIRD ladies that live there
  • OMg tell me everything how is it like to be inside Miss Havisham's mansion. DOES IT HAVE GOLD FLOORS?!!?!?!?!
  • YOU PIp, are one dirty, dirty, DIRTY boy.
  • I had never noticed these clumps of dirt on my shirt before...hmm
More Storyboards By alejomosve
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!