STUDENT

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

LOL

Storyboard Text

  • Di suatu malam.. Perbualan di antara Ashraf dan ayahnya...
  • Ashraf, kamu nak sambung belajar di mana selepas habis spm nanti?
  • Saya nak masuk MSU ayah. Tapi... Tu universiti swasta.
  • Oh MSU.. Cost utk kamu masuk uni swasta ni tinggi nak... Makan kamu lagi, tmpt tinggal lg..
  • Boleh. Tapi kamu jgn sia sia kan pelajaran kamu disana....
  • Alaaa. Ashraf suka la uni tu. Tak boleh ke ayah?
  • Hasrat ashraf tercapai utk sambung belajar ke MSU. Tetapi hidupnya....
  • Setahun kemudian....
  • Baik ayah.
  • Ashraf, cepat. Dah pukul brape ni, nanti elok2 bawak kereta ya nak..
  • Sup bro, pe cer? Ok tak ok? Sorry lambat la..
  • Ahhh takda hal lah. Skg ni lu gi rembat mamat yang tak bayar duit aku tu!
More Storyboards By amnghz
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics