1850 אמריקה - לינקולן / דאגלס הסנאט דיונים 1854

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

1850 אמריקה - לינקולן-דאגלס ויכוחים - תכנון T-התרשים לעיל מאפשר לתלמידים להשוות לעומת לעיקרי הטענות שנקבעו על ידי שני מועמדים בעלי השפעה מאוד של הזמן, שלהיות אברהם לינקולן וסטפן דאגלס. במירוץ שלהם עבור אילינוי סנטור, הוא לינקולן ודאגלס הציגו טיעונים חזקים עבור איך הם האמינו במהלך בעתיד אמריקה צריך לרוץ. עם דאגלס מאוד תומכים ברעיון של ריבונות העם, ולינקולן עומד מאחורי הרעיון העבדות תחדל להפיץ או בסופו של דבר קיים, שני המועמדים התווכחו בלהט. במהלך שבע ויכוחים בין אוגוסט-אוקטובר 1858, לינקולן ודאגלס הציגו טיעונים שלהם ביד אמן מול אלפים. בסופו של הדבר, סטפן דאגלס תצא כמו מנצח, אבל לא בלי עוזר לינקולן להתגלגל כמו מעלה פינה חזקה. יתר על כן, דיונים אלו יעזרו את הבמה בבחירות לנשיאות של 1860 הפרוץ הסופי של מלחמת האזרחים. StoryboardThat T-אילן אז יעזור לתלמידים לארגן את רעיונות רבים ואידיאולוגיות שהציגו שני המועמדים, לעזור להם עוד להבין את הבמה הפוליטית שקדמה למלחמת האזרחים האמריקנית.

Storyboard Text

  • WHO לינקולן
  • טיעוני LINCOLN
  • מי הוא דאגלס IS
  • טענות דאגלס
  • לינקולן הגיח בדיונים לסנאט באילינוי כפוליטיקאי צעיר, נועז. יוצאי קנטקי, לינקולן החל פרקטיקות המשפטיות שלו כעורך דין נוסע. לינקולן נקט עמדה אנטי-עבד איתן, בפרט, הרחבתו לאזורים חדשים שנרכשו של המערב. בקרוב, הוא היה דמות סייעה למפלגה הרפובליקנית הקימה לאחרונה, אשר בעיקר שנערכה מבט זו.
  • עמדת LINCOLN
  • סטפן דאגלס, נפוץ המכונה "הענק הקטן" עבור קומתו הנמוכה אך עמדות חזקות ודיבור יכולות, גם שימש סנטור אילינוי. חבר המפלגה הדמוקרטית, דאגלס דגל בתוקף לרעיונות של ריבונות עם, שבו האנשים בחרו אם המדינות שלהם תאפשרנה העבדות כדין. זה יהיה הניסיון המרשים שלו לפתור את "שאלת העבדים".
  • עמדת דאגלס
  • אני בא מן ההתחלה הצנועה
  • עבדות צריכה להיות בחירה!
  • עמדת אברהם לינקולן רפובליקני הצפון הייתה ועבד אנטי. לינקולן היה בתוקף נגד ההרחבה או המשך עבדות כמוסד. רואה גם לינקולן את ההכרעה בשאלות העבדים כפי הכרחיות כדי למנוע את התפרקות הברית. יתר על כן, לינקולן האמין עבדים נפלו מתחת המילים והרעיונות באו לידי ביטוי במגילת עצמאות, כלומר "כל בני האדם נבראו שווים".
  • הוויכוחים הגדולים של לינקולן
  • כל בני האדם נבראו שווים!
  • סטפן דאגלס החזיק בעמדה חזקה כעורכת דין של "ריבונות העם". אמונה זו היה קשור לרעיון שאזרחי טריטוריה או מדינה צריך את הכוח האולטימטיבי כדי לפסוק בכל הדינים החלים על מדינתם. בניגוד לינקולן, הוא לא האמין עבדים נפלו מתחת למלים של ההצהרה, כפי שהם נחשבו רכוש, לא אזרחים.
  • הוויכוחים הגדולים של דאגלס
  • עבדות היא רצונו של העם והחברה!
  • הטיעונים העיקריים של לינקולן היו כי עבדות לא צריכה להרחיב כאומה עשתה, ואם זה הורשה לעשות זאת, הכח עבד בקרוב מוצף הברית לכל הדבר. בנוסף, הוא האמין כי עבדות צריכה לקיים למקום שבו הוא קיים כרגע, בתקווה שבסופו של הדבר יחדל. לכן, טען, האומה לא יכול להתקיים חצי חינם וחצי עבד.
  • לינקולן "בית חצויות" נאום
  • הטיעונים העיקריים של דאגלס דבקו ברעיון כי רצון העם, ולהצביע דמוקרטיים, צריך להכריע בשאלות עבדים. נפילה לאחור על עקרונות של בחירה וכוח, העם, טען שהיה להם זכות המילה הסופית. בנוסף, דאגלס האמין ברעיון זה היה הרחבה של לא רק את זכויות הפרט, אלא קובע זכויות גם כן.
  • "דוקטרינת FREEPORT" של דאגלס
  • A House מחולק בוודאי תיפול
  • החוק של הקרקע הינו רצון העם!
  • במהלך כמה דיונים שהיוו הסדרה לינקולן-דאגלס, לעתים קרובות לינקולן התייחס מה שהפך המכונה שלו "בית חצויה" הנאום. בכל זאת, לינקולן טוען שהאיחוד יכול, ולא רץ, לשרוד כאומה עבד חצי חינם, חצי. "זה יהפוך את כל דבר האחד, או כל האחרים", לינקולן העיר, קורה לומר כי "סנגוריו ידחוף [עבדות] קדימה עד שהוא ייכנס כאחד חוקי בכל המדינות, ישן, כמו גם חדש, צפון כמו גם דרום ".
  • דאגלס נסתר טענותיה של לינקולן מה יהיה המכונה "דוקטרינת פריפורט" שלו, הקרוי על שם העיר אילינוי שבו נשא את דבריו. בכל זאת, דגלאס ציין כי "העם יש את האמצעים החוקיים כדי להציג [עבדות] או לא לכלול אותו כרצונם, מהסיבה כי העבדות אינה יכולה להתקיים יום או שעה בכל מקום, אלא אם היא נתמכת על ידי תקנות המשטרה המקומית". הוא גם הוסיף כי "אלה תקנות המשטרה ניתן לקבוע רק על ידי המחוקק המקומי".
More Storyboards By he-examples
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!