once in a blue moon

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

kisah pertemuan elly dan dany

Storyboard Text

  • HAih... Laju betul LRT ni. Rasa macam tak stable je berdiri kat sini. Lambat lagi ke nak sampai ni?
  • Cun lah perempuan depan ni..
  • Alamak! Malunya.. Kenapalah saya jatuh kat sini pulak.
  • Hi, awak okay? Boleh saya tolong bangunkan awak?
  • Terima kasih tolong saya tadi. Saya pun tak tahu la macam mana boleh terjatuh tadi. Nasib baik awak tolong saya.
  • Boleh. Kalau macamtu, kita jumpa besok okay?
  • oh.. hehe. Sama-sama. Nama saya Dany. Sudi tak kalau awak kalau awak dengan saya?
  • Lah.. belum tahu nama saya ke? Boleh panggil saya Elly. Jom kita buat pesanan. Saya nak makan Nasi Ayam la.
  • Terima kasih sebab sudi keluar makan bersama saya. Saya belum tahu lagi nama awak apa?
  • Sekarang kita tengok cerita Hantu okay.
  • Saya suka cerita hantu. Seronoknya tengok wayang!
  • Saya pun nak ucapkan terima kasih kepada awak sebab luangkan masa awak bersama saya harini. Nanti saya belanja awak makan lagi ye?
  • Saya berasa sangat gembira harini. Terima kasih sebab bawa saya keluar.
More Storyboards By mawarashid
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!