ego

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • hana berasa angkuh terhadap dirinya. dia merasakan didrinya yang paling cantik dikampung itu.
  • pads zaman dahulu, ada seorang puteri yang sangat cantik bernama fiona tinggal di sebuah istana yang sangat besar. disitu juga ada sepasang suami isteri yang sangat hodoh tinggal berhampiran hutan berdekatan dengan istana.
  • puteri fiona sering kali menghabiskn masanya membaca buku kerana dia tidak dibenarkan keluar rumah .
  • bakri kau tolong carikn kayu api. hana xdpt nak masuk hutan takut kulit gelap lepas tu tangan kasar. cepattt!!
  • alaihaii kau ni hana. kau dduk rumah pun bukannya kau esok cantik. muka dah macam tikus kelaparann hmm terima jelaa.
  • apa pandang-pandang! aku tahu la aku nie cantik :)
  • dah kenapa dengan hana dan bakri tu
  • wehhh hana tak sepatutnya cakap macam tu dengan penduduk kampung. kau patutnya sedar kau tu bukan keturunan siti norhaliza. kau nak kulit putih semua.
  • hmmm.. tahu la sebab sini buka ada jual losen nivea ...
  • akhirnya hana pun sedar dengan perangai dia.. dia berjajnji tak buat lagi.. dan bersikap sederhana seperti yang dikatakan oleh suami dia
More Storyboards By muhdnadya
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!