Stop Bullying

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This is story is about, avoiding student from bullying activity. They should know that this kind of self attitude is not good for their healthy and future. Last but not least, this is kind of simple short comic that have a good moral value for us to share for others out there. :)

Storyboard Text

  • haa, tulah... kau kenapa pandang2?
  • Kau pandang ape?!! Tak pernah tgk orang datang lambat ke?
  • hmm, jangan lah marah.. saya tak sengaja pandang.
  • takpe, jgn takut kawan. sabar je, kejap lagi kita report kat miss kay.
  • ermmmmm. sspp sspp...
  • dia ni la yang marah saya tadi cikgu... ermmm saya takut..
  • errr.. errr.. errrrr....
  • betul ke ape yg dia cakapkan tu?!!! lebih baik kamu mengaku sekarang sebelum saya bawak kamu ke bilik disiplin
  • hehe...
  • miss maafkan saya miss, saya janji dah taknak buat lagi. hmm, jangan bg tahu parents saya. saya takut
  • hmmm hmmm hmmm...
  • kamu taknak mengaku ye?!!
  • bilik disiplin
  • baiklah, saya janji..
  • anti bullying
  • ini peluang terakhir, lepas ini tiada maaf bagimu lagi. saya akan ambil tindakan untuk terminate kamu drpd sini kay!!
  • takpe aku dah maafkan korang berdua kay..
  • aku nak mintak maaf dengan kau.
  • aku pun, hmm..
  • okay, bye !! takecare.
  • okay la kawan selamat pulang, elok2.. pape ws tau. chaw!!
  • the end!!
Just Created with Storyboard That
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!