IDK

IDK
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

IDK

Storyboard Text

  • 1:Yeah so thats how I got on the NBA! They like totally said that I was there fave teammate!
  • 3: Yeah I'll come over, let me text my mom real quick. And I love gaming. Best at call of duty
  • 2:Dang! So you are good then. How 'bout you come over for dinner? Were having steak! You like gaming?
  • 1: K. She said it is cool. Lead the way I guess!
  • 2: GREAT! :)
  • 3: I got call of duty 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, ---
  • 1: Were here. After dinner, wanna show me your mad shootin' skills?
  • 2: This is a sweet house! The food smell's good from here! And sure, I'll shoot a few ppls for ya, what games you got?
  • 4: I get it you got all of them. :) KEWL! lets go inside!
  • Episode one: Sarah and Brent introductory.
  • 1: SO. Yeah dis my home! my little bro is over there, and the kitchen is over here. Come on!
  • 2: Okay!
  • 2:  K MOM! I HAVE A FRIEND OVER, WERE GONNA GO TO MY ROOM TO PLAY SOME GAMES!
  • Convenient store stand thingy magig.
  • 1: HEY HONEEY! DINNER ISNT READY YET, COME AT THE TABLE IN A ABOUT A HOUR!
  • 2: WOW! Nice room! I don't know which game I wanna play. Can you show me all of them?
  • Outside sarah's house.
  • YEAH, so this is my room! Come sit down. :) What gam you wanna play? Heres the controller :)
  • 3: Sure!
  • Inside the Door way....
  • Inside the eating area...
  • To be continued....
More Storyboards By notaclue101
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art