Mapa Znaków dla Kwiatów dla Algernona

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

Kwiaty dla Algernon Rozwój postaci w organizatorze grafiki znaków graficznych

Storyboard Text

  • CHARLIE
  • Zacytować:
  • Jak Charlie czuje się o sobie:
  • Ważne Cechy:
  • 32 lat; Ma wartość intelektualną wynoszącą 68, zwiększoną do 185 w wyniku operacji; Emocjonalnie niedojrzałe; Czuje związek z Algernonem, który miał taką samą operację; Ma ogromne pragnienie uczenia się i "stać się inteligentne"
  • Charlie chce być inteligentny, bo czuje, że jest z nim coś nie tak. Gdy jego inteligencja wzrasta, czuje się lepszy od otaczającego go człowieka, ale czuje się też samotny i samotny.
  • "Burt wciąż mówił, że Alicja Kinnian czuje, że ma przytłaczającą marynarkę. Bliźniak chciałby być używany. I to prawda, ponieważ chciałem być inteligentny. "
  • ALGERNON
  • Zacytować:
  • Jak Charlie o nim myśli:
  • Ważne Cechy:
  • Biała mysz z czarnymi oczami; miękki; Uczy się, jak poruszać się w skomplikowanym labiryncie; Może być wrogo nastawiony i rzucał się na ściany labiryntu, zamiast biegać labiryntem, aby dostać jedzenie; Ustępuje i umiera
  • "Profesorowie popełnili błąd, a nikt inny nie złapał tego, chciałem podskoczyć i powiedzieć im, ale nie mogłem się ruszać, jak Algernon, znalazłem się za siatką klatki, którą zbudowali wokół mnie. "
  • Charlie czuje powinowactwo do Algernona i zdaje się go rozumieć. Jest pod wrażeniem jego inteligencji. W Chicago jest zdenerwowany tym, jak wzburzony Algernon jest tym, że uwalnia go i przynosi mu z powrotem do swojego mieszkania.
  • KINNIAN ALICJA (MISS)
  • Zacytować:
  • Jak Charlie o niej myśli:
  • Ważne Cechy:
  • Brązowe oczy i włosy; Ona jest nauczycielem Charliego w centrum dla dorosłych, a ona pomogła wybrać Charliego na operację; Rozwija uczucia do Charlie, gdy jego inteligencja wzrasta
  • Charlie podziwia panienkę Kinnian i zauważa, że ​​potrafi czytać i pisać. Lubi romantycznie, mimo że ma trudności z emocjonalnym postępowaniem romantycznego związku z nią.
  • "Bardzo ją starałam być inteligentnym. Powiedziała, że ​​mam w ciele confidence Charlie taki sposób, w jaki tak często walczyłeś i rytm lepiej niż inni. Wiem że możesz to zrobić."
  • MR. DAĆ
  • Zacytować:
  • Ważne Cechy:
  • Jak Charlie o nim myśli:
  • Charlie lubi Donnera i czuje, że był bliżej niego niż ojciec, ale kiedy pozwala mu wyjść z piekarni, Charlie jest boli i zdradzony. Pan Donner nie daje pracy z powrotem na końcu powieści, choć.
  • Jest właścicielem piekarni; Wujek Charliego był jego najlepszym przyjacielem; Dał Charliemu pracę jako łaskę dla swego wuja; Troszczy się o Charliego i mówi mu, że zawsze będzie pracował w piekarni, ale pożaruje go, gdy inni pracownicy narzekają
  • WRÓŻKA
  • Jak Charlie o niej myśli:
  • Ważne Cechy:
  • Zacytować:
  • Blondynka i szczupła; Artysta i bardzo ekscentryczny; Sąsiad sąsiada Charliego w jego mieszkaniu w Nowym Jorku.
  • Charlie zaczyna fizyczną relację z Fay, ale ich romans jest bardzo powierzchowny i rzadko idzie na poziom emocjonalny. Ona jest rozproszona dla niego.
  • BURT
  • E = MC²
  • Zacytować:
  • Ważne Cechy:
  • Jak Charlie o nim myśli:
  • Charlie lubi Burt'a i podzielają tę samą opinię na temat ego profesora Nemur. Broni jednak pracy Nemur i Straussa. Charlie docenia, że ​​Burt mówi powoli i wyjaśnia mu wszystko.
  • Asystent laboratorium w Beekman College; Pomagając w badaniach Charliego i Algernona; Szczerze się martwić o samopoczucie Charliego
  • GIMPY
  • Ważne Cechy:
  • Jak Charlie o nim myśli:
  • Głowa piekarza; Szare włosy i niebieskie oczy; Złej stopy; Kradnie z piekarni; Czasami interweniuje, gdy Charlie jest podżarty, a czasami dodaje do problemu; Broni Charliego po powrocie do piekarni
  • - Wiem, Charlie ... Ale coś ci się stało, a ja nie rozumiem, co to znaczy. Nie tylko ja. Wszyscy mówią o tym ... Wszyscy są zdenerwowani. Charlie, muszę cię wypuszczać.
  • DR. STRAUSS
  • Jak Charlie o nim myśli:
  • Ważne Cechy:
  • Partner prof. Nemur; Psychiatrę i neurochirurg; Chce pomóc Charlieowi w poruszaniu się po nowych stanach emocjonalnych; Niechętnie przywiezie Charlie do konwencji, bo wie, że jest za wcześnie.
  • "Więc pełna życia i emocji. Jej głos, oczy ... wszystko o niej było zaproszeniem. I mieszkała przez okno i po prostu ogień uciekł.
  • PROFESOR
  • Ważne Cechy:
  • Jak Charlie o nim myśli:
  • Jest odpowiedzialny za eksperyment i współpracuje z Dr. Straussem i pragnie pokazać Charliemu środowisko naukowe, niezależnie od wyników, aby przyspieszyć swoją karierę.
  • "Burt jest bardzo miły i mówi powoli, jak dawka pani Kinnian w swojej klasie, gdzie idę, aby powędrować po powolnych dorosłościach".
  • Zacytować:
  • "Tego ranka Gimpy jest piekarzem głowy, ma złe nogi i ucieka, użył mojego imienia, kiedy krzyknął do Ernie, ponieważ Ernie losst tort urodzinowy. Powiedział Ernie, że bał się, że próbujesz być Charlie Gordonem. Nie wiem dlaczego tak powiedział.
  • Charlie początkowo uważa, że ​​Gimpy jest jego przyjacielem. Kiedy go złapie, kradzieży i zdaje sobie sprawę, że niektóre rzeczy, które Gimpy powiedział mu przez lata były okrutne, uważa, że ​​Gimpy nie jest tak wspaniałą osobą.
  • Zacytować:
  • "Im bardziej inteligentny stajesz się tym większym problemem, Charlie. Twój intelektualny wzrost przewyższa emocjonalny wzrost ... chcę tylko, abyś pamiętał, że jest to miejsce, w którym możesz przyjść, kiedy potrzebujesz pomocy ".
  • Charlie szczerze szanuje dr Straussa, ale na konwencji czuje się zdradzony przez niego i profesora Nemur za leczenie go i Algernona jak eksperyment naukowy.
  • Zacytować:
  • Kiedy inteligencja Charliego wzrasta, zaczyna zdawać sobie sprawę z tego, jakiego rodzaju osobą jest prof. Nemur. Zaczyna też przewyższać prof. Nemur w inteligencji i czuje, że Nemur nie potrafi nadążyć za nim intelektualnie.
  • - Gdyby tylko Nemur patrzył na mnie jako człowieka.

Image Attributions

More Storyboards By pl-examples
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics