othello

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

act iii

Storyboard Text

  • ACT III of Othello
  • OMG Cassio, Chill! Desdemona is already talking about you to Othello so calm down!
  • Emilia, I want to be lieutenant again!! let me talk to Desdemona!
  • Iago! Bro can you do me a solid and give these letters to the Captain?
  • Sure! whatever you want dude!
  • Bye Desdemona
  • Later Cassio!
  • Bro you better check your gurl! she is hanging out wth Cassio way to much!
  • WTH!!!
  • OMG!!! Desdemona so doesnt love me anymore! She is totally sleeping with my bro Cassio! I legit cant even!!!!
  • BTW... Desdemona has no idea that Othello believes her to be unfaithful and she is completly innocent!
  • Here is Desdemona's Handkerchief. Why do u want it anyway, its like super gross!
  • Uggh! Emilia don't worry about a thang! I've got this!
  • Not gonna lie its a little weird u didnt stop him from kissing you.. But i believe you! i want Cassio dead! will you be the ultimate bro and do it for me?!
  • Dang It Iago! You lied to me!!! i cant believe you until you give me proof!
  • i gotchu!!! whatever u want ill do it!
  • WHAT! i have proof. Cassio tried to kiss me when he was dreaming, as if i was Desdemona!
Just Created with Storyboard That
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!