story

story
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Hmmpph,mama belum ngasih kiriman nih mana bokek lagi...
  • Wah jadi anak kuliah gak seenak yang dibayangkan yah...
  • suami ku sayang kerja yang giat ya... biar bisa dapat duit banyak istri senang
  • Hari ini pemasukan kurang,pengeluaran banyak,kalo kayak gini terus bisa bangkrut aku..
  • kak permen yang warna oren dong 1 bungkus,berapa yak?
  • Oh yang itu 2000 dek per biji
  • Mr.Lawrence how about I'll buy your stuff for my 2 pounds of my gold?
  • Hmm...that is a god deal why not..
  • Hmmm..penggunaan sistem barter tidak efektif kurasa
  • Mungkin kita harus mencetak alat tukar dari kertas
  • Bank Muamalat
More Storyboards By rezaadrian
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art