Tugas Multimedia

  Copy


More Options: Make a Folding Card



Storyboard Description

Dua anak murid yang sedang berbincang - bincang di ruang ganti baju di sekolah

Storyboard Text

  • “Haii Kamu anak baru Yaa?”
  • “Iya..”
  • “Hati-hati lu sama guru Fisika, kalau salah sedikit bisa di gampar”
  • “Ooh… aku udah tau”
  • “Iya, gurunya udah jelek, gembel gitu mukanya, mana miskin lagi!”
  • “aku udah tahu kok”
  • “Pokoknya ntar kalau pulang kita kerjain yuk! kita siram pake air got, kalau perlu kita gebukin tuh guru jelek! Eh ngomong-ngomong kok kamu dari tadi bilang kalo lu udah tau sih?”
  • “Gue kan Anaknya .... "
  • anjrittt ####
  • Mati aku Lee Lee
More Storyboards By yesti
Explore Our Articles and Examples

Teacher ResourcesTeacher Guides and Lesson Plans Ed Tech Blog
Business ResourcesAll Business ResourcesProduct DevelopmentNegotiationBusiness Frameworks
Film ResourcesFilm and Video Resources
Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos! (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great Looking Rubrics!