Questions About Remote Learning? Click Here

HARGA MASA
Updated: 9/25/2020
HARGA MASA
This storyboard was created with StoryboardThat.com

Storyboard Text

  • Oh! Hi Alya. Bolej saja.
  • Lisa saya nak ajak awak teman saya jumpa kawan saya di taman petang ni boleh?
  • Err saya pun tak pasti dia kat mana sekarang ni. Apakata kita duduk dulu sementara tunggu dia sampai.
  • Aduh! Amar ni selalu sana sangat lambat.
  • Alya dekat mana kawan awak tu? Dah sejam kita tunggu kat sini
  • Ok lah kalau macam tu. Jom
  • Kenapa awak lambat. Awak tahu tak kami dah tunggu awak kat sini dah sejam.
  • Awak selalu macam ni. tak pernah nak tepati masa dan janji.
  • Betul tu Amar awak sepatutnya menepati masa seperti yang awak janjikan kerana masa itu emas. Kalau dibazirkan rugi.Banyak benda yang boleh dilakukan dengan masa yang terbuang tu.
  • Huff..Huff..Ma..Maaf..sebab lambat..huff
  • Maaf tadi saya tertidur sampai terlupa yang saya ada janji nak jumpa awak petang ni.
  • Saya tahu.Maaf dah buat kalian berdua menunggu. Insyaallah saya akan berusaha mengubah sikap saya ni.
Over 14 Million Storyboards Created
Storyboard That Family