English comic

English comic
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Sure Kenny! I’m gonna buy an ice-cream and bring my doggy - Fluffy too!
  • Hey Jeff! Wanna have a walk at the beach? The weather seems fine today!
  • Ahhh,an opportunity for me to get free food...I won’t miss that out!
  • It really is relaxing here, also kinda warm too! By the way, you mind helping taking care of my ice-cream,gotta take the number 1...
  • Alright bro!
  • Oh no! Barky keeps rushing all around me, I dropped Jeff’s ice-cream!!!
  • Haha! You couldn’t even take care of an ice-cream! This is mine now yay.
  • I’m not a cat...Bon Appetite!
  • Rats!!! Fluffy!!!
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store