Storyboard 1

Storyboard 1
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Waalaikumusalam
  • Hi Assalamualaikum Shahran. Jom kita ke rumah Amal esok
  • Hye Meng,Lama tak jumpa,rindu lahj. Sihat ke sekarang ni?
  • Hye Amal,lama tak berjumpa.. Sihat
  • Boleh jugak. Lagipun Kita lama dah tak berjumpa.
  • Eh Meng! Esok free tak? Datang lah rumah sebab ada buat makan-makan sikit
  • Boleh jugal. Aku pun dah lama tak jumpa dia
  • Eh Meng,aku ingat nak ajak Hezrif sekali lah. Jap aku call dia.
  • Hello Amal. Saya dekat rumah ni.
  • Nanti saya  tengok adual saya dulu yaa.
  • Hello Hezrif. Ada kat mana tu?
  • Agak-agak free tak besok?
  • Insya-Allah kalau free saya datang
  • Kalau free datanglah rumah sebab ada buat makan-makan. Datang dalam pukul 8 malam
More Storyboards By afiq89772
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store