harta pusaka islam

harta pusaka islam
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Malam tahlil yang ketiga,ketika anak sulung En.Mohsen mengemas barang abahnya.
  • Allah, awat ni,sakitnya jantung ni
  • Abang,kenapa tu?
  • Maaf Puan,suami puan tak dapat kami selamatkan,harap puan sekeluarga bersabar ya.
  • abah dah takde
  • kenapa abang pergi dulu..
  • Di tanah perkuburan
  • Mak,ini surat apani,along jumpa surat ni dalam almari abah.Surat Amanah Raya ni mak.
  • Mungkin abah hang ada buat urusan dengan diorang.Cuba hang call.
  • Hello, ini Amanah Raya ke ,saya nak tanya macam mne ye nak membuat pengurusan harta abah saya yang baru meninggal?
  • ya encik, boleh hadir ke pejabat kami ya dengan membawa dokumen yang berkaitan.
  • DOKUMEN YANG PERLU DIBAWASIJIL KEMATIANSIJIL PERKAHWINANDOKUMEN PENGENALAN DIRIGERAN KERETA DAN RUMAHPEMILIKAN TANAH
  • PERMOHONAN
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store