cantik tapi beracun

cantik tapi beracun
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Seminggu kemudian
  • Waalaikumsalam Sarah. Ya Allah, betul ke Jue masuk Hospital. Kau jangan bergurau
  • Aku bukan tak percaya tapi terkejut sebab baru minggu lepas aku jumpe Jue.
  • Mana ada aku bergurau. Serius ni. Kau tengok muka aku macam main-main ke? tak kan?
  • Assalamualaikum Maya. Jom pergi melawat Jue kat Hospital.
  • Sarah, kenapa Jue masuk Hospital? Setahu aku dia x de sakit ape-ape
  • Hentahlah, aku pun tak pasti dia sakit apa. Aku tahu ni pun sebab jiran Jue kan kawan adik aku. So, adik aku yang bagi tahu aku.
  • Jom lah Maya. Kita dah lambat ni
  • Macam mana saya boleh kene kanser kulit Dr.
  • Menyesal beli produk yang tiada KKM
  • Cik Julia,Keputusan pihak Hospital telah keluar yang menyatakan bahawa cik menghidapi kanser kulit.
  • Kami para Dr mendapati kulit cik banyak bahan kimia antaranya merkuri yang boleh merosakkan kulit.
  • Aku nak cantik sampai aku korbankan kesihatan aku. Aku guna produk yang tak berdaftar kat KKM
  • Aku kene kanser kulit.
  • Julia, Kenapa ni? Jangan sedih-sedih kami kan ade
  • Macam mane boleh kene?
  • Produk yang Jue pakai tak silap aku Produk Jelita. Jom kita lapor sekarang
  • Maya, kita kene tertindak melaporkan kepada KKM sebelum ramai lagi yang akan kena macam Jue
  • Tidakkkkk
  • Putih seawal 3 hari
  • Produk Jelita
  • Kami dari KKM telah mendapat aduan bahawa produk Puan tidak berdaftar serta membahayakan kesihatan pengguna.Kami ade hak untuk menyita produk Puan.
  • TAMAT
More Storyboards By aieyniey
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store