Cantik Tapi Beracun

Cantik Tapi Beracun
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Eh, macam aku kenal je dia tu. Julia ke?Lepas dia bayar,try tegur lah
  •  Hai Julia, Long time no see you lah.Apa Khabar?
  • Betul tu, jom jalan-jalan sambil tu boleh borak-borak
  • Eh, Maya!! I sihat je, Rasanya dah 5 tahun kita tak jumpa kan..
  • Jom Maya.
  • Betul wey,aku tak tipu. Serius kau cantik. Apa rahsia?
  • Wahh Jue..lama tak nampak, makin cantik kau sekarang.
  • Eh Maya ni, mana ada aku cantik, aku biasa je. macam sebelum ni lah
  • Mujarab jugak krim yang aku pakai selama ni
  • Alah Jue,Takkan lah dengan aku pun kau nak berahsia juga. Kongsikanlah, aku nak tahu ni
  • Yeah!! sebab aku pun nak cantik macam kau juga. Cer citer produk ape kau guna.
  • Sabar Maya, nak bagi tahu kt kau lah ni aku guna produk apa. Aku guna Produk Jelita
  • Disebabkan kau nak tahu sangat, aq bagi tahu lah.
  • Tak pernah dengar pun Produk yang kau guna tu. Boleh percaya ke?
  • Ada kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia tak?
  • Alah, tak penting pun semua tu, asalkan aku cantik dengan cepat.
  • Mestilah boleh percaya sebab berkesan. Baru pakai 5 hari dah putih.Flawless pulak tu
  • Mana boleh, bahayalah boleh memudaratkan kesihatan
  • Eh tak pe ke? Susah-susah je
  • Jom.Terima Kasih Jue
  • Tak pe lah, kau tu kawan aku bukan orang lain pun. Dah jom
  • Aku ok je pakai produk tu,sihat je, tak sakit pun. Hari dah senja ni jom aku hantar kau balik
More Storyboards By aieyniey
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store