Komik Dakwah

Komik Dakwah
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Wuii, kau ada tengok comeback bts yang baru tu ka?
  • Mestilah ada, takkan tak tengok. 24/7 ya saya streaming
  • Ish, korang nii asyik cakap pasal kpop je.. 
  • Suka Hati Kitaorang lah!!
  • Mana - mana korang je lah, aku cuma ckp je
  • Awak tau tak yang mereka ada konsert sabtu nii?
  • Jom!
  • Biar betul! Jom pergi?
  • Awak berdua ni, konsert tu pukul 7:35 malam .. Takkan awak nak ponteng solat?
  • Janganlah risau, kitaorang akan ganti la solat tu :)
  • Janganlah risau!
  • Ikut suka hati awaklah, saya dah tegur tau..
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TPT Store