Masalah remaja 2018

Masalah remaja 2018
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

komik ini mengisah kan tentang permasalahan yang diahadapi oleh remaja zaman sekarang. itu lah. selami dan pahami....

Storyboard Text

  • Pada masa kini, fitnah dan zina sedang berleluasa. Di setiap pelusuk negara ada shaja peristiwa yang terjadi. Inikah kehidupan yang diingini oleh umat islam yang dirahmati Allah SWT? 
  • Sikap dengki terhadap orang lain...
  • Benci betul tengok Saidah ni.
  • Iyalah. Lelaki mana agaknya tu?
  • Iyeke, Abang? Malulah.
  • Ikhtilat tidak dijaga antara lelaki dan perempuan...
  • Hanya Aidalah yang abang sayang.
  • Aurat tidak ditutup dengan sempurna...
  • Weh,Bro lama tak jumpa! Sihat?
  • "Racist" berleluasa biarpun satu agama...
  • Sihat,alhamdulillah.
  • Weh,bro.Apasal kulit lelaki tu hitam sangat?
  • Iyalah. Hanguskut. Haha.
  • Akhlak dengan ibu bapa yang tidak dijaga...
  • Kamu panjat pagar sekolah lagi?
  • Ala, ayah. Panjat pagar je pun. Saya bukan malaikat tak buat silap.
More Storyboards By anisafiqa
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TPT Store