Budak Nakal

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Mail, jom main sama-sama.. saya ada pertandingan tidak lama lagi
  • Main dekat sini je. Padang jauh. Lagipun sini tiada orang
  • Boleh saja. Kita nak main di mana ?
  • Ranjit dah hujan ni. Jom balik
  • Kalau begitu, jom main lagi
  • Tidak mengapa. Bukan selalu kita dapat main
  • Anak-anak jangan main di tengah jalan,tak elok ganggu lalu lintas, lagipun tengah hujan ni.
  • Kami main tak kacau pak cik pun
  • SIAPA YANG PECAHKAN TINGKAP AKU NI!!!
  • Tidak mengapa. Makcik maafkan. Lain kali jangan buat lagi ye.
  • Maafkan kami. Kami tak sengaja. Kami janji tak akan buat lagi.
  • Ya betul tu. Orang dewasa lebih banyak pengalaman dari kita.
  • Kita seharusnya mendengar nasihat orang yang lebih tua dari kita.
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art