hsr komik 1

hsr komik 1
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

komik

Storyboard Text

  • Selamat tinggal Aisyah !
  • Terima kasih tau Aisyah sebab dah terangkan semua pasal sumber primer dengan sekunder dekat saya. Kirim salam dekat mak awak ye.
  • Sama-sama Amni. Saya terang apa yang saya faham je. Hehe. Baik lah Amni.
  • Ya, jumpa lagi tau !
  • Wah, betul lah. Hebat betul awak Amni !
  • Ha, dah banyak-banyak saya terangkan ni, saya nak tanya awak pulak. Apa ciri-ciri kedua-dua sumber yang kita bincangkan tadi?
  • Ciri-ciri sumber primer ialah kandungannya baru manakala sumber sekunder telah diolah. Ha satu lagi ! Kalau sumber primer pula tulisannya dikekalkan tapi sumber sekunder diterjemah kepada bahasa lain.
  • Eh takde lah. Saya biasa-biasa je. Terima kasih ya Aisyah sebab dah terangkan kat saya tadi.
  • Amni, sumber primer dan sumber sekunder pun ada contoh tersendiri tau. Kalau sumber primer contohnya laporan kalau sumber sekunder pula contohnya ialah buku yang saya pinjam ni.
  • Oh, dari segi contoh pun boleh nampak perbezaan kedua-dua sumber ni ya. Wah, lagi senang lah nak faham kalau kita dah tahu kedua-dua contoh sumber tu.
More Storyboards By atikaaaa
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store