AZRAEI ANIQ(012014111243)

AZRAEI ANIQ(012014111243)
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • same ahhh weyh...Aku tercirit dlm seluar ,harap2 sir terima alasan paling munasabah aku ni huhu
  • rileks jelah..Aku hari2 lmbt ke kls,sir rotan aku bende biase ah tu kehkehkeh.
  • oh noo!!! i dah lambat kutt!!
  • apapasal lmbt lg ini hari ah??Dah jom ikut saya bilik disiplin!!
  • kan aku kate,tp pahal lak kali ni g disiplin mehh!!
  • saya cirit td sir!Kasihanilah sy nii sir hurmmm..
  • Habis ah korang ,lmbt lg HAHAHAHAAHA
  • Xde hal ko ckp???alasan cirit pon die xterima pastu kene disiplin adoiiyaii!
  • alaa apa kesah ...Disiplin je ponn xde hal lah..
  • xpasal2 aku trlibat skali ...puiiinadoi
  • ape nk takott mehhh..org pon xde dlm nii lg...Tido dulu ahh ngantok ahh..
  • habislah aku !!!
  • aku dah cuak niii..ade idea ak alasan nk bg niii???hmmm
  • betul tuuu...Pelik gak sir nii asal dye pakai baju tido ,muke pon xcuci huahauhauahu..
  • kiterang baru dtg lmbt skali jee ponnn sir takkan dah kne tindakan mcm tuu kot..
  • korang nii xde integriti ke huhh!! Asyik dtg lmbt jee..Bg no telepon sy nk call parents awk...
  • pelik2 ah dye nii...makan ape entah smlm haihhh
  • dah2 busuk ahh patut ah busuk semacam jee
  • weyhhh..cirit aku dtg balik ahhh...ahhhh aku cau dulu huaaaaa
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art