KESELAMATAN DAN KUALITI MAKANAN
Updated: 3/30/2020
KESELAMATAN DAN KUALITI MAKANAN
This storyboard was created with StoryboardThat.com

Storyboard Text

  • assamualikum fit lama tak jumpa jom kita pergi makan.
  • walaikumussalam fazli, boleh juga tu aku pun belum makan.
  • aku tau satu tempat makanan yang sedap dan tempat itu juga bersih
  • okay baik , jom kita pergi ke kedai itu.
  • sementara kita tunggu bas sampai kedai tu kawan aku ada kerja dekat situ .
  • oh yeke.. bagus la kalau begitu jom la kita naik bas pon dah nak sampai tu.
  • sini lah tempat yang aku cakap tu,jom masuk
  • wah menarik juga tempat ini,jom lah masuk
  • selamat datang tuan
  • kedai ni orang cakap memang sedap. jom lah kita naik atas makan.
  • wah tak sabarnya nak makan, jom..
  • kita pun dah sampai jom lah duduk
  • baiklah tak sabar nak makan ni.
  • selamat datang, biar saya bawak tuan ke tempat duduk tuan
Over 14 Million Storyboards Created
Storyboard That Family