Unknown Story

Updated: 9/8/2021
Unknown Story

Storyboard Text

  • woi kenapa kaki kau kudung ada kencing manis ke
  • tak ah aku kudng dari kecik
  • pada suatu petang
  • ingatkan kena kencing manis kau boleh ke main bola dengan kaki robot
  • tak ah aku saja pakai baju bola sebab panas kau tak panas ke pakai jeket . kita kat malaysia bukan kat newzilan.
  • sebab aku darah sejuk . macam amfibia
  • sian kau..nah amik lah sikit darah panas aku ni
  • PEMALAS TAHAP GABAN
  • aduh..jauh pulak kereta ni pergi
  • .......??
  • ala bang..malas lah nak bangun..dekat je ni
  • dik..aku tengok kau mase kecik normal je..sekarang cam x normal
  • biase lah..saya kan danish haikal
  • saya tak taulah adik siapa ni??
  • Tamat
  • *berjalan dengan lutut
  • tamat..