Pozdrav razrede, danas nastavljamo našu dramsku predstavu s temom fantazije. Ako bi svi mogli nabaviti svoje bilježnice za pregled različitih nabtazijskih elementa u pričanju priča, možemo početi.
Hej, jesi li vidio hokej sinoć?
Ne! Što se dogodilo?
Ljudi, šutite! Ne mogu čuti profesora.
Da, bila je to luda igra.
Gospodo, možete li se smiriti i usredotočiti na zadatak koji je pred vama.
Za minutu gospodine, hvata me na utakmici hokeja.
Josipe, Luka, vas dvoje ometate razred to je postao redovan problem. Htio bih se sastati s vama tijekom druge pauze za prehranu i razgovarati o tome što očekujem od vas tijekom nastave.
U redu vas dvoje, želim s vama sklopiti ugovor o ponašanju koji kaže da ako možete ostati na zadatku tijekom sata, prije nego što se oglasi zvono, možemo kao razred razgovarati o vijestima poput hokejaških utakmica.
U redu profesore, to zvuči pošteno što biste htijeli postići! Žao nam je zbog ometanja na koje ne mislimo. Volimo pričati o hokeju.
U redu, budući da smo sve dovršili ono što smo trebali završiti na vrijeme, posljednih pet minuta provest ćemo raspravljajući treba li hokejašima dopustiti odlazak na olimpijske igre.