LIkovni
Updated: 1/22/2020
LIkovni
This storyboard was created with StoryboardThat.com

Storyboard Text

  • Tamo je jako dosadno
  • Joj ne želim ići u muzej
  • U muzeju se trebamo pristojno ponašati i slušati vodiča
  • Umjetnik je postigao volumen korištenjem hladnih i toplih boja
  • Učiteljica danas vodi svoji razred na izlet u Muzej likovne umjetnosti , no oni ne žele ići u muzej.
  • Umjetnik je napravio djelo pri psihotičnom stanju, ali su mu pokreti ruke mirni što ukazuje na potpunu kontrolu ruke sa kojom je slikao
  • Prije odlaska u muzej objašnjava mi pravila ponašanja.
  • Tonsko izražavanje volumena na djeli postiže se kontrastom svjetla i sjene
  • Ako pogledate pobliže možete vidjeti svaki nabor na haljini žene i odraz slikara u ogledalu iza.
  • Ispred muzeja ih je dočekao vodič . Vidio je da je učenici nisu oduševljeni što su u muzeju zato im je odlučio promjeniti mišljenje. Zadao im je zadatak da oni njemu budu vodiči kroz muzej.
  • Danas je bilo super u muzeju
  • Oni su njemu na autoportretu Vincent Van Gogha objasnili tonsku modulaciju ,a on ih je upoznao o procesu stvaranja tog djela i o sve što je umjetnik tad prolazio.
  • Na sljedećem djelu Giovanni Arnolfini sa ženom -Jan Van Eyck pokazali su mu tonsku modelaciju , on im je ukazao na detalje na slici.
  • Na kraju su zaključili da u muzeju ipak nije dosadno već zabavno i poučno.
  • Ipak nije bilo dosadno
Over 12 Million Storyboards Created
Storyboard That Family