Pentingnya membayar zakat dengan cara yang betul

Pentingnya membayar zakat dengan cara yang betul
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • salam man. dah bayar zakat ke belum tu ?
  • wasalam mad. belum lagi mad. nanti lah aku bayar zakat.
  • jom la ikut aku sekali. kita pergi bayar zakat
  • xpelah mad, aku selalu bayar zakat sendiri je. xpernah lagi bayar dekat pusat kutipan zakat
  • haa !!! mana boleh macam tu, man. kau pasti ke yang bayaran tu terima pada 8 golongan yang layak menerima zakat ?
  • ala, apa susah. kita tgk orang tu miskin. kita pergi la bayar zakat dekat dia.
  • mashallah man. salah tu man. baik kau pergi bayar zakat dekat amil yang bertugas
  • tak nak lah. apa beza  aku bayar dekat amil dan aku bayar sendiri ?
  • bawak mengucap man. banyak bezanya. antaranya pihak zakat akan pergi memeriksa rumah kerumah bagi memastikan pihak yang menerima bantuan zakat adalah dari golongan yang betul
  • oh yeke, mana la aku tahu mad. aku ingatkan semua tu sama je.asalkan penerima tu miskin.
  • iya man. dah jom ikut aku ke masjid. kita bayar zakat di sana.
  • ha yelah mad. naik kereta kau ye. minyak kereta aku dah habis. hehe
More Storyboards By f1f6902f
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store