story life 1

story life 1
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Erm.. esok ada kelas ke tidak eehh ??
  • Baik aku call Sri dulu... karang kelas cancel buat penat je aku bangun pagi pagi...
  • Hello Sri, sibuk ke ? nak tanya ni esok ade kelas tak ?
  • Kau ni kacau lah.. aku nak layan "Jangan Benci Cintaku" pon tak senang !!! okey lah bye.. Assalamualaikum..
  • Ye Faiz, kenapa ? tak sangat pon.. esok kelas macam biasa lah pukul 9a.m....
  • Hahaha... tak boleh belah layan drama pulak kau malam-malam ni..
  • Okey lah thanks, jumpa esok pergi layan drama kau tu... Hahaha... Bye, Assalamualaikum..
  • Zzzz..
  • Erm.. kejap lagi baik aku singgah beli makanan dulu.. Macam awal lagi je ni...
  • Selamat datang, Ya boleh saya bantu ?
  • Air dengan roti ni semuanya RM5.50... Terima kasih
  • Yang ni berapa eehh ?
  • Okey sama-sama.. Saya beli..
More Storyboards By ifaizs
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TPT Store