sambungan kafalah bi ujrah

sambungan kafalah bi ujrah
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Sambil berjalan ni saya nk tanya la yer, penjamin saya pon kena bayar jugak ke caj-caj yang dikenakan kepada saya macam caj lewat bayar?
  • Ok, mcam ni encik, penjamin ni kena ada sebab kalau encik tak  mampu nak bayar ,bank akan mintak penjamin untuk bayarkan 
  • Ouh, kiranya saya kena bayar lebih kepada penjamin sebabnya nak bayar balik caj-caj yang dikenakan kepada dia 
  • Haa , dah sampai pon kita , duduk lah
  • Iya, penjamin pon kena bayar semua caj yang dikenakan. Penjamin jugak sebenarnya boleh kenakan upah sebab ia ada melibatkan biaya seperti yuran guaman, dokumentasi dan duit setem.
  • Okey, terima kasih. So lepasni saya kena balik bincang dengan abang saya dulu lah
  • Beres, apa-apa hal saya bagitau balik
  • Ok encik, sama-sama, Kalau ada apa-apa nak tanya whatsApp jer saya nanti
  • Assalamualaikum abang satar, sebenarnya saya datang sini ada hajat
  • Eh alif, Waalaikummussalam. Ada hajat apa kamu datang ni ?
  • Begini cite dia, saya nak beli kereta boleh tak abang jadi penjamin saya?
  • Haa jemputla duduk dulu
  • Oh,jadi penjamin. In shaa Allah boleh aje ,tapi nanti bagi lah jugak abang ni merasa naik kete  baru kau tu nanti
  • Alhamdulillah, kalau abang free esok boleh la kita pergi bank uruskan hal ni
  • Of course you can naik my car. Abang jangan risau, sebarang caj yang dikenakan kepada abang nanti saya akan bayar balik sama macam apa yang abang bayar
  • Bereh jer, selagi mana abang boleh tolong ,abang tolong adik abang ni
  • Okey, boleh 
More Storyboards By jaudah
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store