perempuan murahan

perempuan murahan
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • assalamu'alaikum semua... ape khabar nya ?? harap semua sihat2 je ya.. nak dengar cerita anak murtad tak? aaaajom...
  • rakan-rakan jangan jadi macam tu tau.. NO..
  • Encik YUSOF (ayah Erni)
  • Puan HANIS (Ibu Erni)
  • ERNI
  • ENCIK INDERA
  • Pegawai baitulmal
  • CAVIN (boyfriend Erni)
  • Tak boleh, kamu jangan keluar. Dah gelap ni
  • Kenapa kamu pakai pakaian macamtu Erni?
  • Ayah! Erni nak keluar kejap boleh?
  • DEGIL !!
  • Aargh, tak kira.. Erni keluar jugak..
  • Eh, suka hati saya la ayah
  • Pn. Hanis melihat anaknya berlalu pergi dengan linangan air mata, mengenangkan perubahan sikap anaknya yang mendadak...
  • Dengar la apa kata ayah kamu tu, tal elok gadis mcm kamu tu klua waktu2 macam ni.
  • Kamu nak ke mana, Erni?
  • ibu jangan risau laa, pandai-pandai la saya jaga diri nanti..
  • Erni ! mana tudung kamu, kenapa kamu jadi macam ni?
  • sape Erni? nama aku Olivia, stop call me Erni.. 
  • aku bukan anak ayah & ibu dah. kalau kau nak tau, aku bukan muslim dah. Dah la, aku balik ni cuma nak ambil baju je, cavin dah tunggu dekat luar. bye
  • Erni masuk ke dalam bilik dengan pantas tanpa menghiraukan kedua ibu bapa nya
  • kurang ajar!!
  • erni..kamu nk kemana nak..?
  • erni pergi bersama cavin tanpa menghiraukan ayahnya yang sedang sakit..
  • aduh! dada saya sakit laa, adik, tolong ambilkan ubat
  • abang, apa dah jadi dengan anak kita ni bang ?? erni, tengok ayah kamu ni
  • ibu, kenapa dgn ayah?
  • kakak !!!
More Storyboards By madsakir17
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store