SAMBUNGAN JOM SHOPPING BARANG RAYA

SAMBUNGAN JOM SHOPPING BARANG RAYA
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Ok. Sekarang kita nak pergi mana pula?
  • Okay. Jom.
  • Hurm... Bahan tadi ada yang tak cukup dan tak ada dekat kedai Nas. Kita pergi cari dekat "Summer Mall" pula lah. Ok?
  • PWELL
  • Eh, Ana. Tunggu! Haish... Dia ni. Pantang betul tengok kedai macam tu.
  • KFC
  • Guardian
  • Nia! Tengok Tu! Ada Guardian la. Jum masuk.
  • Ala... baru lapan barang. Ini pun tak cukup lagi tau.
  • Ana... Mana boleh macam ni... Beli yang tak ada lagi sudahla... Tak elok tahu tak kalau boros, membazir ni. Sepatutnya kita kena berserdehana dan belanja ikut keperluan saja tau.
  • Banyaknya awak beli, Ana.
  • Yela kan... Kalau macam tu, saya ambil serum ni je. Yang ini je saya tak ada lagi.
  • Baguslah... Eh, kejap. Awak dah tengok kandungan bahan serum tu? Ada guna bahan terlarang tak?
  • Dah. Jangan risau.. Serum ni guna bahan-bahan organik je, seperti ekstrak bunga.
  • Amboi... Perli nampak. Hahaha. Okla, saya pergi bayar dulu ye.
  • Wah... Okla tu. Bukan apa, kita bukan cuma perlu peka terhadap bahan yang halal dan haram je tetapi perlu peka juga kesan bahan tu terhadap kulit kita. Kang rosak pula muka awak yang cantik tu. Hahaha
  • PWELL
  • Dah? Ok. Sekarang jom sambung beli bahan buat biskut. Kang lambat pula kita balik rumah nanti.
  •       KSON
  • KFC
  • Dah. Hahaha. Ok jom. Maaf ye saya dah bawa kita melencong dari tujuan asal tadi.
  • Guardian
  • Tak apa. Kita kan geng. Hehehe
More Storyboards By nzfadzilah
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store