Retakaful???

Retakaful???
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Ohh... pasal apa jugak tu? Mana nak tau boleh bantu jugak.
  • Takda la... Terfikir macam mana takaful tu menanggung je.
  • Hahaha.
  • Betul tu. Retakaful tu maknanya, syarikat takaful tu akan mencarum dengan syarikat takaful lain juga. 
  • Ohh lagutu. Barulah nampak skit.
  • Ye. Jadinya syarikat takaful lain turut membantu menjelaskan semua tuntutan tu.
  • Tula tadi cakat kat dia. Retakaful ada.
  • Boleh dikatakan kerap la. Sebabnya, dana yang dorang ada tu, bukan sepenuhnya untuk tuntutan.
  • Kerap tak dorang guna retakaful ni?
  • Yep, betul tu. Lebih kurang macam share beban la.
  • Ye, Bukan setakat setanding, menandingi lagi. hahaha.
  • Ohh, Kalau macam tu, syarikat takaful ni setanding dengan insurans la?
  • Hahaha. Lagipon, setiap kekurangan akan ditambah baik dari masa ke masa.
  • Harapkan faham lah ye.
  • InshaAllah faham dan tidak berandai-andai dah. Terima kasih sahabat. Hahaha.
  • Tula.. Jangan timbulkan fitnah pulak nanti. Hahaha.
  • Jomlah, Aku da kena gerak sekarang. Ada kerja belum settle lagi.
  • Baiklah. Jumpa lagi nanti.
  • Ohh...Nanti aku tanya lagi kalau kurang info.
More Storyboards By sabriazahari
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store