sj2
Updated: 2/13/2021
sj2

Storyboard Text

  • ok jom
  • Oh macam tu ceritanya. Wah sangat menarikla ali. Aku nak tahu lebih lanjut lagi tentang cerita-cerita sejarah yang berlaku di Malaysia ni la nanti hmm.Eh, cikgu da nak sampai. Jom masuk kelas Ali
  • Selamat pagi cikgu
  • Selamat pagi murid-murid
  • kau nak buat apa ke perpustakaan tipah? hmm, jomlah kebetulan aku pun nak pulangkan buku ni
  • Ali jom kita ke perpustakaan ?
  • Tipah, aku nak tanya ni, kau tahu tak pasal peristiwa 1955 yang berlaku di Baling, Kedah ?
  • hmm engkau ni, taktau la ni? hahhahah ok baiklah aku cerita
  • peristiwa pada tahun 1955 di Baling, Kedah !? Apa dia ali, aku taktau la, cerita lah best tak ? hehe