Mudharabah-aku ingin bukak kdai makan

Mudharabah-aku ingin bukak kdai makan
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Iklan D'herbs Terlajak Laris
  • Simple Cafe
  • wahh...
  • ehhhh..Dato aliff Syukri lahh...
  • jgn risau..gunalah D'herbs losyen putih susu...cuba dulu baru tau..
  • Iklan D'herbs Terlajak Laris
  • Eiii..mcm dayang senandong..Muka je putih,tangan hitam...
  • Simple Cafe
  • Barang baik tu ayda..ko kene try tu...
  • Ha?apa?..
  • Tiberzzz..hahhaha
  • aku rasa mcm nk bukak kdai makan la..tp aku x reti uruskan2 kdai makan..kalo jual produk2 aku reti lah.
  • Yeah....aku ada idea..aku mintak naufal uruskan business kdai makan aku lah..lagipun naufal dah nak berhenti dah jadi chef kat Hotel Blue Wave tu..
  • Hai naufal...ate busy beno, susah nk jumpe..kalah menteri..hahahaha...weyh aku cadang nak buka kdai makan lah..ko bole x tlg uruskan business kdai mkan aq tu weyh? 
  • Keesokan Hari
  • Haii Alif..hahahahha..aq saje acah2  busy ler...x support member le ko ni liff..hahahahaha.Sure...Boleh jer Aliff takda hal lah...hahaha
  • Okeyy ...
  • Aku akan bagi modal dan ko akan uruskan perniagaan kdai makan ni tau naufal..
  • Alright Aliff..untung rugi kita ikut agreement ni ...tp ikut kontrak mudharabah..untung kita kongsi..tp rugi ko kene tanggung liff..
  • Keesokan Hari
  • Aliff..Ko rasa tak apa yg aku rasa...hahaha..aq rasa tempat ni sesuai lah utk bukak kdai makan..kwsan strategik.
  • Hurm...betul jgak tu..Oke lah..Kite bukak kdai mkan kat sini lah.....kite buat makanan kampung menu utama kite
More Storyboards By tengkumina
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store