sambungan

sambungan
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Hai Jemah..
  • Haii Senahh..
  • knpa perlu pickupline..klo awak boleh pickup hati saya.. cia..cia.. kahkahkah
  • Rumah Makan Terlajak Laris
  • Awk ni x penat ke?yelah sebab awk sentiasa berlegar2 dalam fikiran saya.Cia..cia..hahhaha
  • Allhamdullilah Aliff..semuanya oke...Aku rasa kan...customer ramai sbb aku handsome kowt ....mcm Ronaldo..kahkahkah..
  • Rumah Makan Terlajak Laris
  • Naufal...kdai mkn cmna?oke je kan smua?.hahaha
  • Beberapa hari kemuddian
  • Ya Allah..Dinding kdai makan ni dah mula rosak ni..kene inform Aliff ni..
  • Tengok tu...dinding kdai pown dah rosak sbb kene air..ko repair la...
  • No hal lah..small matter le..jgn rmbut ko rosak udah lah...ko kan Ronaldo Malaysia...uwekk..kahkahkah
  • Setahun Kemuddian
  • ko dgn lampu takde beza le liff..Dua2 menerangi hidup aku..hahhaha
  • Aliff..Terima kasih bg kprcayaan kat aku utk uruskan business kdai mkan ko ni..
  • Rumah Makan Terlajak Laris
  • Allhamdullilah...sama-sama Naufal ...No hal le..yeahhh..kite dpt buka lagi satu cawangan kdai makan ni
  • Kesimpulannya,Mudharabah ialah perjanjian anatara 2 pihak iaitu pemberi modal dan pengurus modal..Aliff sebagai pemberi modal,manakala Naufal sebagai pengurus modal yang mahir dalam uruskan business kdai makan itu...Dalam Mudharabah,..keuntungan dikongsi bersama ,manakala risiko  ditanggung oleh pemilik kodal...Tp sekiranya risiko itu dibuat oleh pengurus modal,maka dia perlu menanggungnya sendiri 
More Storyboards By tengkumina
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store