Unknown Story

Unknown Story
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Assalamualaikum Man. Ape kabo sekarang? 
  • Waalaikumussalam Ali. Alhamdulillah sihat2 je.
  • Aihh lama tak jumpa kau ni. Buat apa sekarang?
  • Tu laa. Aku sekarang kerja kt bank Harimau tu je. Boleh la nak survive.
  • Haa, ade jugak tgok haritu. Macam2 jugak perkara yang menteri kewangan tu bentang.
  • Kau ada tengok belanjawan 2019 haritu?
  • Tu laa. Ekonomi negara kita ni tak tau la nak kata mcm mana dah. Polisi ni sepatutnya bantu stabilkan kitaran ekonomi kita, merangsang pembangunan ekonomi negara dan mendukung agenda ekonomi negara kita.
  • Kan. Aku ada baca haritu kata dasar fiskal dengan polisi fiskal tu sendiri dah jadi bercelaru.
  • Iya. Tapi haritu aku tgok menteri bentang tak nampak sangat hala tuju dasar fiskal tu .
  • Setuju! aku tgok la kan, perancangan yg dorang buat ni tak nampak mcm boleh kukuhkan lagi dasar fiskal ekonomi je.
  • Tahun ni aku baca kerajaan anggarkan defisit sebanyak 3.7% kpd KDNK. Peratus ni lagi besar dari unjuran kadar defisit belanjawanlepas yg hanya 2.7%. Besar jugak jurang dia
More Storyboards By 9b79c17e
Explore Our Articles and Examples

Business Resources

All Business ArticlesBusiness Templates

Film Resources

Film ResourcesVideo Marketing

Illustrated Guides

BusinessEducation
Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TpT Store