Unknown Story
Updated: 5/30/2020
Unknown Story
This storyboard was created with StoryboardThat.com

Storyboard Text

  • Saya memang suka baca buku. Saya rasa seronok!
  • Awak ni Mei Mei, dalam bas pun boleh baca buku, dah macam ULAT BUKU dah saya tengok.
  • Tahniah Ira atas pembukaan kafe baru awak. Kali ini awak kena berniaga betul-betul, jangan sampai GULUNG TIKAR lagi.
  • Terima kasih Susan. Betul kata awak tu. Kali ini saya mesti serius berniaga supaya berjaya.
  • Saya setuju. Jika kita BERGANDING BAHU, mesti kita berjaya menghasilkan kerja yang terbaik.
  • Memandangkan ini adalah tugasan kumpulan , saya berharap kita dapat BERGANDING BAHU menyelesaikannya
  • Ibu kan selalu pesan " Jadilah seorang yang RINGAN TULANG supaya nanti besar jadi orang berjaya"
  • Hahaha, pintarnya anak ibu ni !
  • Seronoknya ibu tengok Lili ceria pergi sekolah.
  • Ayah, ayah nak Amin jadi apa nanti besar?Doktor atau polis?
  • Ayah tidak kisah Amin. Apa pun MATA PENCARIAN Amin nanti ayah tidak kisah. Cuma Amin kena ingat satu perkara. Apa pun kerja yang kita lakukan, lakukan bersungguh-sungguh  ya nak.
Over 14 Million Storyboards Created
Storyboard That Family