Unknown Story

Unknown Story
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Eh ! Pandai pulak awak bergurau ye . Kenapa dengan awak , ada masalah ke ? Mana tahu saya boleh tolong ke ?
  • Oh.. macam tu . biasa la lumrah pelajar macam kita ni .
  • Em .. Kenapa dengan awak ? Nampak sedih je !
  • Em .. Sebenarnya saya rindukan keluarga saya yang berada di kampung .
  • Taklah .. Mata saya masuk habuk je 
  • Sudah nampak boleh tanya pulak !
  • Oh , kalau begitu mari saya hantar awak pulang.
  • Eh awak , dah nak balik ke ?
  • Ok . baiklah
  • Ya , saya dah nak balik . Kenapa tanya ?
  • Hahaha ... awak ni , selalu buat lawak kan ? Cincin tu memang untuk awak pun . Sudikah awak menjadi suri hati hidup saya ?
  • Ya , saya sudi . Tapi sebelum tu awak perlu jumpa mak dan ayah saya dulu . 
  • Em awak .. Ada orang tersalah masuk cincin dalam minuman saya . 
  • Laa .. Mael , pakcik ingatkan siapalah . Kalau macam tu , pakcik sudah lama berkenaan dengan kamu ni . 
  • Dah tu apa tunggu lagi cepat-cepatlah masuk meminang . 
  • Seminggu selepas itu .....
  • Haa , ni lah ayah . Lelaki yang saya ceritakan tempoh hari .
  • Hihihi .. terima kasih pakcik dan makcik.
  • Alhamdulillah . Akhirnya , kita menjadi suami isteri yang sah . 
  • Sebulan selepas itu ....
  • Alhamdulillah . semoga hubungan kita kekal ke Syurga .
  • Okey , dalam masa yang terdekat saya akan cuba untuk berjumpa mak dan ayah awak .
  • Akhirnya mereka bahagia .
  • - TAMAT -
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TPT Store