Narratív az Élete Frederick Douglass Retorikai Eszközök

  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

Narratív az Élete Frederick Douglass Retorikai Eszközök

Storyboard Text

  • LOGÓK
  • Mr. William Freeland, mint Mr. Edward Covey, adott nekünk ahhoz, hogy enni; de, ellentétben Mr. Covey, ő is adott nekünk elegendő időt, hogy ételeinket. Dolgozott nekünk kemény, de mindig napkelte és napnyugta között. Ő szükséges jó sok munkát kell elvégezni, de kaptunk jó eszközöket, amelyekkel dolgozni. Farmját nagy volt, de ő alkalmazott kezébe ahhoz, hogy működjön, és könnyedén, mint sok a szomszédai.
  • PÁTOSZ
  • ÉTOSZ
  • Azt tét én hírnevemet ez az ember!
  • Douglass számlájára gyűrűk és valós.
  • Douglass teszi meggyőző érv miatt a jól megírt, logikai venni. Ő használja a kifinomult szókincs mellett egyedi, ellenőrizhető nevek és földrajzi helyeket. Azt írja tisztességesen és ad hitelt, ha ez annak köszönhető, hogy elkerüljék vádak igazságtalan előítélet.
  • Douglass leírja a kegyetlen verések rabszolgák kapott élénk részletességgel. Ő ékes nyelven inspirálja kár az olvasó. Ő számlák legerősebb, amikor leírja tanúi visszaélés mások, mint egy rémült gyerek. Azt írja: „Nincs szó, nincs könny, nincs ima, az ő véres áldozat, úgy tűnt, hogy mozgatni a vas szív véres cél ... én nagyon egy gyerek, de emlékszem rá. Soha nem fogom elfelejteni azt, míg emlékszem bármi."
  • Douglass narratív kezdődik előszavával jól ismert eltörléspárti William Lloyd Garrison és egy levél abolicionista Wendell Phillips. Ezek tiszteletben férfi tanúként, amely tanúsítja, hogy Douglass jó karakter. Douglass is építi hitelességét azáltal, hogy hinni babonák és ábrázoló magát, mint egy keményen dolgozó, intelligens, templomba járás Christian.
More Storyboards By hu-examples
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art