"Dreams" un "Sapnis Nākamo" TP-CASTT salīdzinājums

"Dreams" un "Sapnis Nākamo" TP-CASTT salīdzinājums
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • "Dreams"
  • 
  • T - VIRSRAKSTS
  • P - PARAPHRASE
  • C - NOZĪMES
  • A - ATTIEKSME / TONIS
  • S - SHIFT
  • 
  • T - VIRSRAKSTS
  • T - TĒMA
  • "Sapnis Atliktais"
  • Es domāju, ka nosaukums, iespējams, par sapņiem. Varbūt sapņi mums ir tad, kad mēs guļam? Vai mērķi dzīvē?
  • Dzejoli runā par to, cik svarīgi ir turēties pie sapņiem, jo ​​bez tiem dzīve ir tukša, bezjēdzīga, bojāta, un neauglīgs.
  • 
  • Stāstītājs izmanto vārdus kā "die, sadalīti trīsdurvju putns, iet, neauglīga lauks" un "saldēta", lai uzsvērtu aukstā un tukšo tēlu dzīvi bez sapņiem un mērķiem.
  • Stāstītājs tonis ir viens no steidzamību un uzticību. Stāstītājs rosina lasītājam turpināt turēt uz saviem sapņiem, un stāstītājs, šķiet, zina, cik svarīgi ir turot uz sapņiem.
  • Šajā konkrētajā dzejolī, nav skaidrs, nobīde starp līnijām vai stanzas. Abi vārsmas ir brīdinājumi par to, kas notiek, ja kāds dod cerību par saviem nākotnes mērķiem.
  • SAPŅI
  • Šis dzejolis ir par to, cik svarīgi ir turēties pie mērķiem dzīvē. Tas nav par miega sapņus, lai gan dažreiz tas ir, ja mūsu mērķi manifestu.
  • No dzejoļa tēma ir turēt uz mērķiem un cerot vienu dienu tos sasniedz, jo bez mērķiem, dzīve ir bojāta, tukša, bez mērķa.
  • Nosaukums varētu būt aptuveni sapnis ir atlikt vēlāk.
  • Stāstītājs jautā, kas notiek ar sapņiem, kuras tiek atliktas un mūzas par to, ko viņi dara sērijā līdzībās. Stāstītājs jautā, ja tie kalst, pūžņot, smirdēt slikti, kļūst pārāk vecs un salds, sag kā smago slodzi, vai galu galā eksplodēt.
  • 
  • 
  • Stāstītājs izmanto salīdzinājumus, lai parādītu dažādus veidus, kādos sapnis atbaida var kļūt kaut ko citu pati personai, kurš to nodod off. Stāstītājs izmanto vārdus un frāzes, piemēram, "kalst, pūžņot piemēram iekaisis, smirdoņa piemēram puvuši gaļas, garoza un cukuru vairāk, sags" un "eksplodēt", lai piekļūtu visām lasītāja sajūtas domājot par svarīgu sapni.
  • Stāstītājs tonis ir patiesi ziņkārīgs līdz gada beigām, kad stāstītājs jautā kursīvā ja sapnī atlikta eksplodē, kas, šķiet, ir vairāk forceful-- un pat ceru, ka tā būs.
  • Pārejai notiek pēc otrā, ilgā strofa kas aicina visus dažādām lietām, ka sapnis atliktos varētu darīt. Trešajā strofa, stāstītājs šķiet mazliet sakāva, piemēram, varbūt nekas happens-- bet tad, pēdējā rindā, stāstītājs Perks augšu un slīprakstā, liecina gandrīz cerams, ka sapnis atlikta var eksplodēt.
  • Man bija pareizs manā pieņēmumu, ka dzejolis varētu būt par sapni, kas izpaužas atlikt awhile, bet stāstītājs faktiski apšauba to, ko tā varētu darīt laikā, tas tiek atlikts.
  • No dzejoļa tēma ir jābūt uzmanīgiem par to, ko darīs sapnis atlikt uz pārāk ilgu laiku. Tas, iespējams, nav uzreiz veikt nodevu par sapņotājs, bet galu galā, tas var kļūt pārāk daudz, un tie ir jāizpilda.

Image Attributions

More Storyboards By lv-examples
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art