Our Story

Our Story
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • Liz; Soo happy u r interested!! We will have things up and running in no time!!
  • Will; Bugs and glitches being worked on.. now the data..
  • Liz; Yeaa the "numbers" time!! The not creative part..
  • Liz; Hii guys.. Can we get together so I can better understand the financials?? 
  • Will; Works for me..
  • Sam; Ready when u want..
  • Sam; Me too..
  • Will; Hey Baby.. Of course..
  • Liz; Cool.. Drinks Friday at 8?
  • Will: How's it going?
  • Sam; Ur welcome.. Those r tentative numbers.. What do u think?
  • Liz; Hey Sam.. Thk u for the spreadsheet..
  • Will: Well I liked the font..
  • Sam; Haha.. I don't like u anymore..
  • Liz; Very funny Will..
  • Will: Joking Man..
  • Liz;
  • Sam; I know.. Just messing w u!
  • Will; Lolll..
  • Sam; Yess.. Numbers r arbitrary and for illustration purpose, easy to change..
  • Liz; They r assumptions, right?
  • Liz; An approximation..
  • Sam; Guys it's a starting point.. The goal is for us to see some numbers on the board and how they affect us..
  • Sam; It's the formula that counts here....
  • Will; Well, we r officially on the App Store! This should get us real data..
  • Liz; Well its a start! Finally..
  • Liz; And u can get to work...
  • Sam; I'm ur CFO.. Not ur CMO.. " Miracle" man..
  • Will; Hard work w the Boss, man!!
  • Sam; Anyways.. Let me work on it more and we can have a clearer idea then..
  • Liz; Fair enough..
  • Will; Yea.. Let's wait a bit a see what u come up with.
  • Will; Sam, u sure have ur work set out for u.. hahah!
  • Liz; Very funny Will.. loll
  • Sam; Ohh nooo.. Not just me.. We need to brainstorm, the 3 of us, to come up with the financials of the app!!
  • Liz; Hiii Cuz.. How are u??
  • Liz; Great Cuz.. Pls do.. I'll keep u updated!
  • Liz; Fine dear.. But the frontend coder can't continue and we need someone..
  • Cuz; Sure thing.. I'm working w him.. He's very professional!!
  • Cuz; I'm good Liz.. And u? How is ur app coming along??
  • Cuz; Hmm.. That's tricky.. Gonna send u the contact number of Carl. He owns a company. See if he can help u..
  • Liz; Most of the research says its never too soon to get a financial on board!! So I will definitely insist.. 
  • Will; Great! i still think it's too soon, but there's no harm in it now!!
  • Liz; It's not baby.. Welcome Sam.. I will email u the NDA and then we can get to the graphs and charts u like soo much!!
  • Sam; Loll cool.. We are all set then!!
  • Will; So, can u work w us?
  • Carl; Hmm.. We do not continue work, we haven't done from the start ourselves.. But let me see w my technical team,after they review the codes..
  • Liz; Great..
  • Liz; Thank u Carl for meeting with us so soon!
  • Will; Great.. So let us tell u wht our issue is..
  • Carl; No problem. Anything to help u and Cuz..
  • Liz; I'm so glad Carl accepted to help us.. His team and Mike should have things done in less than a month..
  • Will; Yes they should.. :)
  • Will; Sure is.. At times I thought we would never find solutions.. But we did baby.. We did..
  • Liz; U know Wil.. This app has been an experience.. A lot of ups and downs, but it's working out nicely.. Thk God!!
  • Liz; Now what!! The app is not ready and if we do launch it, we have no coder!! 
  • Will; True.. But at least Mike is still on board!!
  • Liz; So what are the updates Andy?
  • Will; We are behind in our initial schedule Andy.. Why?
  • Andy; U r right.. And I'm so sorry about that.. But I have been overloaded at work, and my time is soo squeezed..
  • Liz; I don't understand.. We have an app we need to finish..
  • Will; Yes Andy.. We do.. So what are u suggesting?
  • Andy; Again, I'm sorry.. But we are almost done, and I was thinking that u need to get someone more dedicated and with more time to give u..
  • Liz; Ohhh.. Hmm!!! U r putting us in a very difficult position Andy..
  • Will; We can understand u r tired and working very hard, but this is unexpected..
  • Andy; I know it is.. But I will be available for any questions.. I'm not going away..
  • Andy; Again, sorry for the inconvenience.. If u would like me to help u find someone, I will..
  • Will; No worries Andy.. We will figure it out..
  • Liz; Is Mike in the same position as u?
  • Andy; I don't know..
  • Will; Hmm.. We will ask him..
  • Liz; Anyways, we wish u all the best Andy..
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class   •   Quick Rubric   •   abcBABYart   •   Storyboard That's TPT Store