Search

Principe 1

Copy this Storyboard
Principe 1

Storyboard Description

UDL Principe 1 - Meerdere Modi of Representation

Storyboard Text

  • Slide: 1
  • Gebruik een Fysiek Model
  • Doel
  • _____________
  • Identificeer de lobben van de hersenen en hun functie.
  • Leerlingen met leerproblemen zoals dyslexie kunnen het best leren door middel van auditieve en visuele instructies. Mevrouw Darcy gebruikt driedimensionale modellen zoveel mogelijk aan de wensen van tactiele leerlingen pakken.
  • Slide: 2
  • Gebruik een Diagram
  • Pariëtale Kwab
  • Frontale Kwab
  • ________
  • ________
  • Achterhoofdskwab
  • ________
  • ________
  • Frontale Kwab
  • ________
  • Cerebellum
  • Mevrouw Darcy aanvult tekst met foto's en schema's om woordenschat te leren. Het diagram ondersteunt de visuele leerlingen in haar klas. Ze maakt gebruik van vet lettertype en een hoog contrast om het leren van leerlingen met een visuele beperking te ondersteunen.
  • Slide: 3
  • Gebruik een Film
  • Doel
  • _____________
  • Identificeer de lobben van de hersenen en hun functie.
  • The Human Brain
  • Films zijn een geweldig hulpmiddel voor het klaslokaal dat verschillende vormen van leren aan te pakken. Mevrouw Darcy heeft geconstateerd dat een aantal van haar leerlingen met aandachtsproblemen moeilijkheden goed reageren op video's, net als haar auditieve leerlingen.
  • Slide: 4
  • Gebruik Technology
  • Doel
  • _____________
  • Identificeer de de lobben van de hersenen en hun functie.
  • Sommige studenten leren het best door het verkennen, lezen en onafhankelijk van elkaar aan te sluiten op materiaal. Mevrouw Darcy houdt van dat de computers gemakkelijk kan worden aangepast aan de behoeften van studenten met een zintuiglijke handicap ontmoeten.
  • Slide: 0
  • Principe 1
  • Meerdere Modes of Representation

Image Attributions

Over 30 Million Storyboards Created
No Downloads, No Credit Card, and No Login Needed to Try!
Storyboard That Family