"Dreams" a "Dream Deferred" TP-CASTT Porovnanie

"Dreams" a "Dream Deferred" TP-CASTT Porovnanie
  Copy


More Options: Make a Folding Card




Storyboard Description

This storyboard does not have a description.

Storyboard Text

  • "Dreams"
  • T - NÁZOV
  • P - PARAFRÁZ
  • C - KONOTÁCIA
  • A - POSTOJ / TÓN
  • S - POSUN
  • T - NÁZOV
  • T - TÉMU
  • "Sen Odložený"
  • Myslím, že titul je pravdepodobne o snoch. Možno sny, ktoré máme, keď spíme? Alebo ciele v živote?
  • Báseň hovorí o dôležitosti držania snov, pretože bez nich je život prázdny, bezvýznamný, zlomený a neplodný.
  • Vypravovateľ používa slová ako "zomrieť, rozbité okrídlené vtáky, ísť, neúrodné pole" a "zmrazené", aby vyzdvihli chladný a prázdny obraz života bez snov a cieľov.
  • Tón rozprávača je naliehavý a dôverný. Vypravovateľ nalieha na čitateľa, aby aj naďalej držal svoje sny, a rozprávač sa zdá, že vie, že je dôležité držať sa snov.
  • V tejto konkrétnej básni nie je zjavný posun medzi riadkami alebo stanzami. Obe stanzy sú varovania o tom, čo sa stane, keď niekto vzdává nádej pre budúce ciele.
  • SNY
  • Táto báseň je o dôležitosti držania sa cieľov v živote. Nejde o spiace sny, hoci niekedy to je miesto, kde sa naše ciele prejavujú.
  • Téma básne je držať ciele a dúfať, že jedného dňa ich dosiahnu, pretože bez cieľov je život zlomený, prázdny a bez účelu.
  • Názov by mohol byť o tom, že sen bude odložený až neskôr.
  • Rozprávač sa pýta, čo sa stane so snami, ktoré sú odložené, a rozmýšľa nad tým, čo robia v rade podobností. Vypravca sa pýta, či vyschnú, upchávajú, zmiernia, stanú príliš starými a sladkými, plávajú ako ťažké bremeno alebo nakoniec explodujú.
  • Vypravovateľ používa porovnanie, aby poukázal na rôzne spôsoby, ako sa môže vyslobodiť sen, ktorý sa môže stať niečím iným pre osobu, ktorá ho odloží. Vypravovateľ používa slová a frázy, ako je "vyschnúť, fúriť ako boľavé, zapáchajú ako zhnité mäso, kôra a cukor, saggy" a "explodovať", aby získali prístup k všetkým zmyslovým zmyslom pri premýšľaní o dôležitom sne.
  • Tón rozprávača je naozaj zvedavý až do konca, keď rozprávač žiaci v kurzíve spýta, či vyslobodený sen vybuchne, čo sa zdá byť silnejšie - a dokonca dúfam, že to bude.
  • K zmene dochádza po druhej, dlhej stane, ktorá sa pýta na všetky rôzne veci, ktoré by mohol urobiť sen odložený. V tretej strane sa rozprávač zdá byť trochu porazený, možno sa nič nestane - ale potom v konečnom riadku vypravca narastá a kurzívou naznačuje, že takmer dúfame, že sen odložený môže explodovať.
  • Bol som pravdivý v mojom predpoklade, že báseň môže byť o sne, ktorý sa chvíľu odloží, ale rozprávač sa skutočne pýta, čo môže robiť v čase, keď sa odloží.
  • Téma básne musí byť opatrná, čo urobí sen, ktorý bude príliš dlho. Nemusí to okamžite vziať späť na dreva, ale nakoniec, môže sa stať príliš veľa a musí sa naplniť.

Image Attributions

More Storyboards By sk-examples
Explore Our Articles and Examples

Try Our Other Websites!

Photos for Class – Search for School-Safe, Creative Commons Photos (It Even Cites for You!)
Quick Rubric – Easily Make and Share Great-Looking Rubrics
abcBABYart – Create Custom Nursery Art